Äntligen!

Ikväll åker jag äntligen till mormor och morfar! :) Det ska bli såå skönt att komma bort från allt och byta miljö. Tåget går 18:20 vilket betyder att jag är där ungefär 20:40. 

Skolan idag, var inte precis den bästa dagen. Det är lärarna igen.. (Jag tror inte det är så kul för er att läsa om när jag klagar på skolan och lärarna hela tiden..men det hjälper mig, jag får ur mig allt). Men ja, det var det vanliga idag. De är så jävla mesiga, ALLA lärare. De kan ju inte säga till på skarpen, vad är det för lärare liksom som inte kan sätta ner foten nör det behövs..!? 

Just nu sitter jag och letar efter sorgliga låtar på Spotify. Det går ganska bra. 
Jag borde egentligen duscha och packa men jag känner inte för det just nu.. 

(Bild från WeHeartIt, inte jag på bilden..) 

Kommentera här: