Skolstart

Alltså omg!! Är helt sinnessjukt nervös inför att börja gymnasiet! Jag börjar imorgon (måndag). Hade svårt gör att somna för jag låg och tänkte på skolan och usch... Så jäkla läskigt! Har liksom ingen aning om vad som kommer hända så har inga förväntningar. Förutom att det kommer bli fettkul att träffa nya människor :). 

Det är jag är räddast för bara precis i början, när vi ska samlas på morgonen. Jag vet inte riktigt var det ligger där vi ska ses och om jag träffar några gamla kompisar, det kommer bli super awkvard! 

Har så mycket jag måste hinna gör idag också innan skolan.. Känner mig väldigt stressad och inte alls redo för att börja imorgon! Samtidigt ska det bli skönt att bli av med denna oron. 

Här är min nya skolväska :) Det är en svart Don Donna väska. Ganska stor och väldigt rymlig. 

Kommentera här: