Alla hjärtans dag

I förrgår var det alla hjärtans dag. Eftersom jag är singel och forever alone firade jag med tjejerna från klassen på kvällen och sov över. 
Men innan jag åkte till dom åkte jag och pappa in till Malmö och köpte kite saker (såklart), han kommer nästan aldrig undan när jag är med, haha! 

Kvällen var rolig. Vi kollade på film, åt massa godis och chips och snackade om allt möjligt ända till kl.03 på natten. 
Vi åkte hem vid tre på eftermiddagen, då satt jag med datorn ända till halv ett på natten..  

Idag gick jag upp 12 på dagen och sedan dess har jag bara legat i soffan och kollat på tv. Känner mig lite sjuk. Gör alltid det när jag har mjukiskläder på mig och inte varit ute på hela dagen.. 

Imorgon ser jag fram emot, ska blir mycket kul :). 

Wall-E, en så himla mysig film! Rekommenderar. 
1 Agnes Olofsson:

skriven

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket!
heartforlife.blogg.se

Kommentera här: