Lindahls kvarg och sleepover!

Igår var det fettisdagen. Jag och två klasskompisar åkte in till stan för att fika. Jag tog faktist inte en semla för jag var inte så sugen på det men jag fick smaka av min kompis ;). Vi spelade kort på fiket också. 

Sen åkte jag och en av kompisarna hem till mammas lägenhet för vi skulle "bo" där en natt för mamma är bort rest (men kommer hem ikväll). 
Vi började med att åka och handla. Vi skulle äta pasta med tomatsås och mozzarella till lunch, tacopaj till middag och dricka min "kända" och väldigt omtyckta hallon bål. 

(Jag i blont hår och min kompis i brunt ;P haha) 

Vi lyssnade på musik i princip hela tiden, vi satt och snackade en lång stund om lite allt möjligt. Det var jättemysigt. Kändes skönt att prata ut ;). Vi såg också en film, "Min så kallade pappa". Den var ganska bra. Tycker ni borde se den. 
Första gången vi gick och la oss var klockan ungefär halv 1-1, vi var trötta när vi skulle lägga oss men sen blev vi pigga igen och då gick vi upp och satte på musik och målade naglarna, haha! Sen la vi oss när klockan var halv 3. 

Imorse åt vi frukost och då testade vi "Lindahls Kvar" för första gången. Bara för att set är sånt ståhej om det. Kan skriva en liten recentiorn om vad jag tyckte om den om ni tycker det skulle vara intressant (kommer inte få någon kommentar..:( ) Vi såg en till film "horrible" den var helt okej. Sen spelade vi kort. Vi körde bluff. Det är så kul men svårt att bluffa. Hon (min kompis) åkte hem vid 18. 

Ja, sedan dess har jag bara suttit vid datorn (surprise!). 

Grattis! Du orkade läsa ända hit! 
Detta blev ett extremt långt inlägg, så ni kommer säkert inte orka läsa allt.. Men men. 

1 Lisa:

skriven

Ja skriv gärna en recension på kvargen! Var den god, jag har velat testa men inte riktigt vågat haha

2 Tessan:

skriven

Vad är kvarg egentligen? :) fin bild förresten, är det du ritat den? :D

Svar: Jag vet inte riktigt vad det är helt ärligt, haha. Och nej, jag har inte ritat bilden, den är tagen från We Heart It ;).
heartforlife.blogg.se

Kommentera här: