Fitness

Jag hade bestämt innan sommaren att jag skulle börja träna för jag är f*n så jäkla svag... Så jag fixade ett gymkort på Friskis&Svettis. Har tränat där tre gånger nu. Jag vet inte om jag gillar att träna på gym.. :/ Gillar inte när det är mycket folk och så känns det som att alla kollar på en, fast så är det ju väldigt sällan. Alla är så upptagna med sig själva, men ändå.. :P 
Ska träna imon igen. Asså det är kul att träna. Jag vill inte gå mer i vikt och sånt för jag är redan väldigt smal (ja! Det är en sak jag måste prata om i ett annat inlägg..haha nu fattar inte ni någonting men vänta och se ;)). Jag vill bara få mer muskler, bli starkare. För jag har verkligen spagetti armar.. 



*Bilder från We Heart It*

1 Andrea:

skriven

Vad roligt att du har börjat träna. Hur går det? Vad är det för gymkort du köpt? Är det månadsvis eller?
Kram från din syster

Svar: Heeej! Jo då det gör finfint. Jag tränar tre gånger i veckan och det känns mycket bra. Nej än så lämge har jag bara ett "testa på-kort i två veckor". Och det tar slut nu nästa vecka :( så vet inte vad det blir näst ;) Kram.
heartforlife.blogg.se

Kommentera här: