Ingen lust...

Jag har som ni säkert märkt inte skrivit på ganska länge. Det är för att kan inte har någon motivation till det. Jag vet inte vad jag ska skriva.. :( 

Idag hade jag i alla fall muntliga nationella prov i svenska. Det gick väl helt okej. Vi var 5 personer som gjorde det tillsammans. Vi fick en text som vi skulle läsa och frågor som vi sedan skulle diskutera mellan 5-10 minuter. Man skulle leda ett samtal och delta i fyra andra eftersom vi var 5 stycken.. Min "presentation" eller mitt samtal eller vad man nu ska säga gick sådär. Eller jag är ganska nöjd förutom att jag typ fick hjärnsläpp mitt i allt ihopa och inte kom på en fråga att ställa. Men annars gick det bra! xP haha. Jag pratade i ungefär 7 å en halv minut. 
Ja.. Det var det jagtänkte säga om det. 

Jag började läsa "femtio nyanser av honom" eller som den heter på engelsk, "Fifty Shades of Grey" för några dagar sedan och den är såå bra. Jag läser bara på kvällarna för jag går ju i skolan så det går inte så fort fram för jag är alltid så trött då. Men så fort jag börjar läsa är det jättesvårt att slita sig. 
Jag tycker inte det är speciellt kul att läsa man när man hittar en bra bok som är bra så vill man bara fortsätta läsa och då blir det kul! 
Den är jättelik filmen. Eller snarare att de har gjort filmen väldigt likt boken som är jättebra. 


1 Anonym:

skriven

Är det inte en massa snusk i dom böckerna? x)

Svar: Haha jo men har inte kommit dit än.. ;)
heartforlife.blogg.se

2 Anonym:

skriven

Haha okej :) det är ju det som är roligt xD vad handlar den om egentligen? :)

Svar: Haha ja jag vet! ;D Den handlar om Anastasia (Ana) Steele som intervjuar Christian Grey. Hon tycker han är ursnygg men skrämmande. Dom båda kan i te vara utan varandra. När dom har varit tillsammans ett tag visar han sitt "hemliga rum". Det är så det roliga händer... ;) haha.
heartforlife.blogg.se

3 Anonym:

skriven

Haha hemliga rum? ;) jag vill veta mer xD

Svar: Hahah, du kan kolla här: https://m.youtube.com/watch?v=SfZWFDs0LxA
heartforlife.blogg.se

4 Anonym:

skriven

Schyst :)

Kommentera här: