Återförening!

Igår återförenades jag med Anna, en av dem jag kom närmast på fonfirmationslägret i somras! Jag åkte upp till kungsbacka och så gick ni på Kungsmässan i några timmer. 
Det var så kul att träffas igen. Vi har inte gjort det sen i vintras, då vi hade återträff med fonfagruppen i Uppsala.
Vi gick den traditionella Kungsmässe rundan. Vi fikade såklart och pratade om allt möjligt. 
Vi shoppade lite också. Bara smink tho..haha. 

Min första elf produkt. 

En läppens till läppstiftet. En ny maskara var också nödvändigt, hoppas att den är bra för Anna sa att den var det ;). 
 
Idag åker jag hem. Jag vill inte hem till mammas tjat om läxor hela j*vla tiden..! Orkat inte. Ska i alla fall bli kul att träffa kompisarna igen. Har kännt mig lite ensam här när alla andra var ite med kompisar på valborg och sånt ;). 

Kommentera här: