Studiedag

Hade studiedag idag, så himla skönt. 
Tänkte först "yes nu ska jag plugga ikapp alla läxor" sen blev det mest "nej jag orkar inte, jag tar det imorgon istället"... Så himla trött på mig själv men samtidigt orkar jag inte bry mig..? 

Jag gick upp typ halv 12 (satte klockan på 09 men somnade om och låg kvar i sängen ett tag..haha) och åt en jätteonyttig frukost. Sedan gjorde jag faktiskt lite matte men sen tröttnade jag för jag fattade inte hur jag skulle göra.. 

Jag var och fikade med Anna och Matilda (från konfan) idag också! Jättemysigt var det :). Båda dom har ju flyttat ner hit för att gå i skola och vi sa till varandra att vi skulle försöka ses mycket nu när dom bor här men det går ju inte så himla bra... Det finns liksom inte tid..!? Men det är iaf kul när det blir av :). 

Nu ska jag sova. Börjar ju 11:40 imorgon så det blir mycket sömn inatt ;P. 

Kommentera här: