2016, nytt år!

Gott nytt! 

Jag har haft ett bra lov hittills. Firade jul hos mormor och morfar med familjen. Kollade Kalle anka och Carl-Bertil Jonsson som vi alltid gör. :) 

På nyårsafton åkte jag till Tove i Malmö för att ha middag med hennes klasskompisar. Det var trevligt. Efter bara ungefär två timmar bestämde vi oss för att åka till en fest som toves konpis skulle gå på. Jag var jättenervös för det var min första riktiga fest. Men det var kul! Alla var jättetrevliga. 
Vid tolvslaget gick vi alla ut till operan (vid triangeln) för att kolla på fyrverkerierna. De var jättemycket folk och det smällde ordentligt. 
Vid två snåret åkte jag och Tove hem till henne och sov, gick inte upp för än två den dagen, haha. 

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag börjar skolan igen... :(. Åh..får lite ångest inför det. 

Kommentera här: