Fifty Shades of Grey!

Asså Fifty Shades of Grey...!! Det var så fantastisk! 

Det är ju massa snack om att det är film för 80 åriga tanter och att han "våldtar" henne och massa sån bull skit. Jag blir så arg när folk håller på att säga sånna saker när de varken har läst boken eller sett filmen! 
Det är verkligen inte så! Det handlar mycket om deras relation och sånt också, viss jag kan hålla med om att det är mycket sex men inte att han våldtar henne?! Han säger till och med jättetydligt till henne att han inte gör någonting mot henne som hon inte vill. 

Jag rekommenderar värkligheten er att se den! 
Jag såg den igår på förhandsvisning, den har egentligen premiär imorgon (alla hjärtas dag). 

(Christian Grey, Jamie Dorman och Anastasia "Ana" steele, Dakota Johnson) 
Det gör ju inget heller att han är så jäkla snygg! Fördrar dock honom med lite stubb, så sexigt! Och jag älskar hans blick. Så mystisk. 

Kommentera här: