Längre ögonfransar och starkare armar

I lördags var jag ju på emporia och köpte Isadoras dynamic lash growth serum. Jag tänkte ge det en chans. Jag tycker mina ögonfransar är lite korta och väldigt ljusa för jag är blond. 
Så med hjälp av serumet ska fransarna bli lite längre, mörkare och tjockare. Det står att det tar 30 dagar/4 veckor/1 månad. 
Jag började igår så jag kan inte riktigt säga något om den än. 

Den kostar 189 kr på de flesta ställena. Jag köpte den på kicks. 

Jag är väldigt smak i armarna, VÄLDIGT svag. Så igår kollade jag på en video på youtube som handlade om träning och tränings tips som inspirerade mig ;). Att om man t ex vill bli starkare i armarna som jag vill, så kan man göra några armhävningar varje dag. 

Så nu har jag bestämt mig för att det. Jag tänkte först börja med att använda hantlar innan jag börjar göra armhävningar. Jag använder 3 kg hantlar. Jag gör först 10 st rakt upp, sedan 5 st rakt utåt och in mot bröstet och sedan 10 st rakt upp igen. 

Så detta tänkte jag göra en månad och se om det blir bättre (om det inte blir det är det något fel på mig! Haha) 

Kommentera här: