Varberg

Åkte till Varberg i måndags och har varit här ni i fyra dagar och åker hem i morgon igen. För jag ska på konfirmationsfest hos en kompis på söndag! :) 

Andrea (min syster) kom också hit men på tisdagen. Jag skulle egentligen inte ha kommit hit men sen bestämde jag mig för att göra det i alla fall. Så jag ville överraska Andrea att jag var här för jag sa till henne att jag inte skulle komma. Hon blev jätteöverraskad! *uppdraget slutfört* haha. 

Har inte gjort speciellt mycket här.. 
I tisdags fikade vi när Andrea kom. 
Onsdags då gjorde vi ingenting för utom att äta middag i sommarstugan (jag bor hos mormor och morfar). 
Igår bowlade jag, Gabriel, Andrea och mamma. Jag kom sist...

Idag ska vi gå lite på stan och sen äta tillsammans med alla i kväll. 

(Ursäkta bild kvaliteten, tagen med min mobil som suger)
Mormor och morfar har ju trädgård också. Som jag saknar det, att vara ute i trädgården och bara vara. (Bor ju bara i lägenheter). 

Kommentera här: