Höstlov!

Tjenare moch! 

Ja då har man höstlov nu och det är jätteskönt. Fast jag är faktist lite besviken....på mig själv. Det känns inte lika kul att ta lov nör man inte riktigt "förtjänar" det typ.. Jag har inte jobbat alls bra i skolan hittills och då känns det som sagt inte så kul..:(. 
Men jag får försöka njuta ändå. 

Idag ringde väckarklockan 08:10 (!!) för att jag skulle få hjälp med matten av min läxhjälpare (Jennifer heter hon, som även är min granne, haha) och vi satt ända till halv 12! Men det känns skönt att ha det gjort. 

Just nu sitter jag i min säng och lyssnar igenom listan som Spotify har gjort åt mig (som jag berättade om innan) dör att hitta några nya favorit låter. Ändå länge går det inte så bra, inte riktigt hittat någon än..:/ 

Det är jättefint väder idag så jag får kanske ta och ut en sväng sen också. 

Fotograf: Jag 

Kommentera här: