Ojojoj..

Ja........ehm.......jaha... 

Jag tänker inte säga massa ursäkter för min uselt dåliga uppdatering. Förutom att det har varit mycket nytt i och med skolan och sånt och är så himla trött när jag kommer hem från skolan. Orkar knappt inte göra läxor.. 

Ja, nu har jag ju gått i min nya klass och skola i 3 veckor och det känns bara bättre och bättre för varje dag som går :). 
Jag har fått en bra kompis som jag också kan vara med utanför skolan som heter Antonia. Annars är det typ tre/fyra stycken tjejer jag gillar att vara med. Sen för söker jag komma nära någon kille också. Vi är ganska uppdelade i klassen, tjejer och killar. Det är hittills bara en kille jag snackar mer med som heter Axel som jag också har spanska med. 
Vi är 31 st i min klass (Na1c går jag i) och det finns 6 klasser i natur linjen som går 1:an som också är runt 30 st. Så det är verkligen en stor skola! 

Våra lektioner och lärare är bra. Har inte riktigt fått en favorit lärare än men jag tycker om svenska läraren. 

Och en till sak.. Alla säger och tror att naturlinjen är jättesvårt och skit mycket plugg men asså så är det inte. Vi har inte speciellt mycket läxor, vi har ju läxor i varje ämne (7 st) men det är ju normalt. Sen kan det ju vara så att vi bara har gått här ett litet tag och att det kommer bli mer sen men jag tycker fördomarna inte stämmer ;P. 


Kommentera här: